Veľkoobchod a spolupráca

Ďakujeme za váš záujem u užšiu spoluprácu na veľkoobchodnej úrovni. Sme distribútormi značkiek Creative Cables a Daylight Italia. Nižšie sa pokúsime zodpovedať najčastejšie otázky našich stávajúcich alebo budúcich partnerov.

Ako začať, ak chcem naviazať veľkoobchodnú spoluprácu?

Zaregistrujte sa na našom eshope: www.luxifer.sk/registracia/ ako veľkoobchodný odberateľ. Nasleduje proces autorizácie, kedy vašu žiadosť posúdime. Táto aktivita je veľmi rýchla, zaberie nám pár minút v pracovnej dobe. O celom autorizačnom procese dostanete emailové správy na registrovanú emailovú adresu. Akonáhle je vaša registrácia dokončená môžete sa prvýkrát prihlásiť a nakúpiť s veľkoobchodnou zľavou. Pred dokončením prvej objednávky doplňte firemné údaje (IČO, DIČ, názov a adresu spoločnosti atď.)  

Môže veľkoobchodnú zľavu a spoluprácu získať každý?

Bohužiaľ nie. Pre maloobchodného zákazníka platí, že ceny na eshope sú koncové. Sú nastavené tak, aby boli atraktívne a zároveň sme vám dokázali poskytnúť kvalitný popredajný servis. Veľkoobchodná spolupráca je zameraná predovšetkým pre firmy a živnostníkov, ktorých podnikanie súvisí s výrobou, inštaláciou a predajom osvetlenia. Môže však ísť aj o dizajnérov a architektov.

Máte jednotný veľkoobchodný cenník a cenové hladiny?

Veľkoobchodný cenník poskytujeme na vyžiadanie. Aktuálne ceny je však možné zistiť aj ihneď na eshope, kde sú pravidelne aktualizované. Výšku veľkoobchodnej zľavy určuje celkový objem objednávky vytvorenej na našom eshope. Proces priraďovania veľkoobchodnej zľavy je plne automatizovaný. Nižšie si dovoľujeme celý systém vysvetliť.

Najskôr poďme prejsť výhody automatického systému zliav:

  • Obchodní partneri majú automaticky možnosť získať zľavu až 20% podľa objemu objednávky.
  • Udelenie veľkoobchodných zliav je pre všetkých našich obchodných partnerov nastavené rovnako.

Následne si vysvetlíme základné pojmy a pravidlá zľavového systému:

  • Objem objednávky sa počíta z celkovej ceny tovaru (bez DPH) pred zľavou. Do celkového objemu objednávky sa nezapočítavajú náklady na dopravu a platbu.
  • Veľkoobchodné zľavy sa vzťahujú iba na tovar. Na služby a dopravu sa nevzťahujú.
  • Výška zľavy tiež závisí na našom dodávateľovi a konkrétnom sortimente (napríklad Creative Cables - max 20%, Daylight Italia - max. 20%)

A ako to v praxi funguje?

  1. Prvý stupeň - Zľava 10%. Základná zľava, ktorá je vám pridelená po uskutočnení veľkoobchodnej registrácie. Platí pre celkový objem objednávky od 0€ do 500 € bez DPH.
    Akonáhle celkový objem objednávky prekročí hranicu 500 € bez DPH, tak vás zľavový robot preradí na:

  2. Druhý stupeň - Zľava 15%. Platí pre celkový objem objednávky od 500 € bez DPH do 1 000 € bez DPH.
    Akonáhle celkový objem objednávky prekročí hranicu 1 000 € bez DPH, tak vás zľavový robot preradí na:

  3. Tretí stupeň - Zľava 20%. Platí pre celkový objem objednávky od 1 000 € bez DPH.

Máte určenú minimálnu hodnotu objednávky?

Nemáme. Veríme, že spolupráca nie je založená na veľkosti konkrétnej objednávky.

Aké platobné podmienky ponúkate?

Ponúkame nasledujúce možnosti:

  • Platba prevodom na základe zálohovej faktúry – zálohovú faktúru Vám odošle automatika nášho eshopu. Tovar expedujeme po uhradení zálohovej faktúry
  • Platba kartou online, alebo online bankovým prevodom – cez platobnú bránu ShoptetPay
  • Platba dobierkou – pri doručení tovaru priamo kuriérovi v hotovosti alebo kartou

Je možné nakupovať na faktúru?

Áno, systém dokáže ponúknuť vystavenie zálohovej faktúry. Na faktúru so splatnosťou môžu nakupovať zákazníci s uzavretou rámcovou zmluvou "Zmluva o poskytnutí VIP podmienok nákupu".

Aká je cena prepravy?

Cenu prepravy vypočítava systém na základe hmotnosti a dĺžky objednaného tovaru. Viacero informácií v článku Doprava.

Ako fungujú reklamácie a záruka na zakúpený tovar?

Prosíme postupujte podľa uvedených krokov. Výrazne urýchlite proces vrátenia alebo reklamácie tovaru. Reklamovaný tovar prezrieme, vyskúšame a prípadne obratom vymeníme za nový kus. Pokiaľ nie je pôvodne zakúpený tovar k dispozícii, ponúkneme náhradné riešenie alebo dobropis. Záruka z našej strany platí od momentu predaja vášmu zákazníkovi. Pre odberateľov na IČO je záruka 12 mesiacov.

Aký je termín dodania tovaru v prípade, že nemáme na sklade dostatočný počet kusov?

O dostupnosti poskytujeme relevantné informácie. Nižšie je vysvetlenie jednotlivých stavov:

  • Skladom – produkt je skladom na prevádzkarni a expedujeme ho v najbližšom možnom termíne (2-3 dni)
  • Skladom do 3 dní – produkt je skladom na externom sklade = veľmi krátka doba naskladnenia (do 3 dní) a následná expedícia
  • Skladom do 10 dní – produkt je skladom na externom sklade = doba naskladnenia (až 10 dní) a následná expedícia
  • Na ceste do 14 dní – produkt sme už objednali a je na ceste do nášho skladu
  • Na objednanie (14 dní) – produkt nie je skladom, očakávame však jeho skoré naskladnenie do 14 dní. Produkt je možné objednať.
  • Na objednanie (40+ dní) – produkt nie je skladom, očakávame jeho naskladnenie v uvedenom čase 40 a viac dní. Produkt je možné objednať. 

Môžem nesprávne zakúpený tovar vrátiť?

Áno, u bežného tovaru vykonáme výmenu tovaru alebo dobropis. 

 

Veríme v pevný obchodný vzťah a tešíme sa na spoluprácu. Tím Luxifer.sk